urodziny
ano, 33 ...
uznam, że ta parada nieszczęść dni ostatnich to nie do mnie
okulary wcale mi się nie połamały i wcale nie brakuje mi kasy na nowe
karłowata sucz wcale nie odmówiła wypłaty a zus wcale nie opóźnia płatności
założę, że bolący ząb to wynik zmian ciśnienia a odrosty i kłębiąca się nad karkiem buła wcale nie wymagają wizyty u fryzjera
o! paznokcie mam świeżo zrobione, w końcu to dłonie głównie oglądam z siebie, więc tu jest miło i ślicznie :P

za 14 minut nastąpi dokładna 33 rocznica narodzin tej jednostki
a ta jednostka niekoniecznie wie co zrobić z kolejnymi 33 latami i co myśleć o 33 już przebytych
mocno nisko przebywa obecnie, tak samoocena jak ocena otoczenia
i odmawia kontaktu z tymże
i konfrontacji
aaa i tyje ...

już minut 11
Peszkowa o Warszawie, Świetlicki o Krakowie, De Niro o NYC
i kawa w jedynej czynnej dziś

takiemu kotu to dobrze
zawinął się w kłębek i ma w dupie
ja się nawet zawinąć nie bardzo mogę bo utyty brzuch w akrobacji przeszkadza

6 minut
prizonbrejk gupi jest
dobrze że jeszcze 1,5 odcinka tylko
robią mu właśnie operację na mózgu a on przytomny całkiem
i pewnie znajdzie w tejże przytomności rozwiązanie
i żyli długo i szczęśliwie ...

to tyle, do jutra

Brak komentarzy: