na bezrybiu

Maciek ma depresję, ciężko stwierdzić czy to dół przelotny czy zmiana charakteru
leży, leży i łypie
czasem leży na półce ale głównie na łóżku
leżąc na samym rożku leży jednak tak strategicznie, że ciężko się komu innemu położyć inaczej niż w poprzek
bo to jest pozowana depresja, coś chce oznajmić tyle, że jeszcze nie doszłam do tego co

ciekawe co w związku z brakiem zleceń wymyślę do roboty jutro
dziś umyłam okna i zrobiłam dwa prania
źle ze mną

Piekary Sługa Boży bardzo zacny, Historyk Kostovej za to niemrawy
Chirurdzy wbili mnie w łóżko wczoraj, Desperatki mniej się postarały
i wróciłam do Medium, naprawdę zabawny serial, chyba rola życia Arquette, bardzo się różni od starszej siostry, zupełnie inny klimat, starsza w Dirt, Lipstick Jungle czy The L Word jest zabawna, ale gra to co widać bez grania a młodsza gra głównie to czego się nikt nie spodziewa
to miło z jej strony

Brak komentarzy: